Jeg er under etterforskning.

Så lite som jeg driver med for tida, så skulle det ikke være mulig å slumpe til å gjøre noe som helst som er kriminelt. I alle fall ikke som må etterforskes. Da er det jo på sin plass å ha en kropp som sysselsetter både den ene og den andre delen av i alle fall helsevesenet vårt. Der er det rom for både undersøkelse og etterforskning:

Kunst fra gramho.com

Siden dette skroget de siste åra mer og mer har kjørt sitt eget noe forvirrede og uønskede løp, og de som undersøker slike ting ikke har konkludert på alle områder, så må det altså etterforskes. Den ene og den andre og på rekke og rad har de undersøkt, hatt teorier, klødd seg i huet, røntgenfotografert, tøyd, bøyd, brettet og fundert. Noen konklusjoner er landet andre er fortsatt uavklarte. Heldigvis er både jeg som eier og lever i skroget og flere av fagfolka såpass preget av trass, at saken i alle fall foreløpig ikke er henlagt. Så i dag skulle altså hofta utsettes for enda en runde etterforskning. På tredemølle. Det visste både fagfolka og jeg at ikke kom til å foregå smertefritt. Fagfolka lurte på om jeg virkelig ville det. Utvilsomt: ja! Selv om jeg har holdt meg unna slike innretninger i flere år rett og slett fordi jeg vet hvordan høyresida reagerer på slik moro. Roterom, les skavanker, blir ikke borte om døra lukkes.

Så får vi se om etterforskningen kan føre til noe som virker. Det er jo mulig jeg blir satt inn. Muligens på vann og brød. Og brød er jo godt. Håper det er nybakt. Foreløpig er det ikke konkludert med noe annet enn at det er noe som ikke er riktig (du sier ikke det!) og at det er noe litt pussig med reflekser og nevrologi på slagsida. Videre etterforskning er planlagt til uka. Småbrukeren har foreslått nødslakt. Eventuelt amputasjon av alt «åvå åkla» (se bilde over), altså alt ovenfor anklene… Det må være ekte kjærlighet!

Når jeg tenker meg om så er det vel større sjanse for at etterforskningen som er planlagt på fredag fører til innsettelse….da er det nemlig huet som skal til pers! Utsida mest, håper jeg. Men man vet aldri. Etterforskere kan visst være fryktelig grundige!

I følge kjerringtanker.blogg.no så har jeg litt klokskap å gå på. Det kan være lurt når huet skal etterforskes… Takk for gode ord!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg