Jeg beklager!

Jeg beklager så mye folkens. Lørdag ryddet jeg vekk trugene. De ble flyttet fra gangen og til et litt mer bortgjemt fjernarkiv innerst i garasjen. Jeg hadde ingen ambisjon om å få bruk for dem før en eller annen gang tidligst sent i november. Det var tross alt 18-20 varmegrader, bar bakke og stiene var i ferd med å tørke opp slik at skogstur kun på gummisåler var det eneste alternativet. Trodde jeg.

Det skulle jeg jo aldri ha gjort. I dag måtte snøskuffa fram igjen. Her har vi nå passert 30 cm tung nysnø på bakken. Jeg har måkt snø. Og jeg har vært på trugetur.

De er altså tatt fram igjen. Og brukt. Og plassert i gangen. Slik tulleoppførsel skal aldri gjenta seg. Det lover jeg. Nå blir de stående framme slik at barbakken trygt kan komme fram igjen. Foreløpig fortsetter det å snø, så nå lurer jeg på om jeg skal sette fram skia også. Jeg vet hvor de er og de er jo ikke brukt før i vinter🙈!

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg