Jag har köpt en bil.

«Jag har köpt en bil
Nu ska jag åka ut till havet
Så ska jag se vad som händer
Vid vågorna och vinden»

Det synger Lars Winnerbäck. Jeg hører en del på ham. Det er musikk og tekst som passer meg. Jeg er innom mange ulike sjangre og artister i løpet av en periode, men jeg kommer alltid tilbake til Winnerbäck.

Så hvorfor akkurat denne?

Uka startet helt normalt. En helt ordinær januarmandag. Den første dagen i uka men den siste mandagen i måneden. Så hva gjorde jeg denne mandagen?

Jeg var på trening, innom apoteket og postet et brev. Skikkelig spenstig.

Og så kjøpte jeg en bil.

Jeg skal ikke ut mot havet. Men jeg har da vært i nærheten av innlandshavet i dag. Det får holde. Men jeg har kjøpt en bil. Og jeg skal se hva som hender…

“Ser du en hvit bil?” Nei, ikke jeg heller. Men hvit snø.
Se hva som händer…
4 kommentarer
    1. Gratulerer med ny bil! Den ser ny og flott ut, og den fargen tror jeg kler deg veldig godt. Ønsker deg mange fine turer, både på trygge og ukjente veier! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg