Itte je!

Elton John, Heidi Weng og Svein Østvik har det. Madonna, Donald T. og Kristofer Hivju har hatt det. Men itte je.

Og itte har je tenkt å få det hell! Det har jeg påstått i snart to år. Og så langt har det gått bra. Tross jobb uten munnbind, utallige besøk på ikke mindre enn fire ulike sykehus, bruk av både tog og t-bane. Jeg har til og med deltatt på en og annen sosial sammenkomst. Innenfor gjeldende smittevernreglement, åff kårss. Jeg har så langt klart meg uten covid i kroppen.

Men nå rykker det stadig nærmere. Kollegaer og bekjente får positive tester og det kjennes som nettet snører seg sammen. Og nå passer det ekstremt dårlig, altså! Enda dårligere enn til vanlig. Om nøyaktig 2 uker reiser jeg til en rehabiliteringsinstitusjon for å få litt mer hjelp til ms-skrotten. Og det blir ikke noe av med hverken alfa, delta eller omikron i kroppen. Det er sikkert.

Så vær så snill verden: la meg slippe noen uker til! Jeg skjønner at det skal innom de fleste av oss. Men itte nå! Itte je!

8 kommentarer
    1. Jeg krysser veldig fingrene for at du slipper unna og kan reise ♥
      Her i gården har jeg isolert meg helt, nesten. Enkelte ting MÅ man ut på dessverre.
      For jeg fikk vite at jeg ikke har noen antistoffer etter 3. vaksine. Og da føler jeg det er ekstra skummelt. Spesielt nå med smittetrykket vi har. Det nytter ikke å fortelle meg at Omikron ikke gir så tøff sykdom, for hvem vet hva denne MS kroppen uten antistoffer vil måtte gå gjennom?
      Så jeg satser på deg, at du klarer å holde deg frisk og rask, sånn at du kommer deg avgårde og kan gjennomføre oppholdet ♥ Lykke til ♥

      1. Takk🙂Og så godt å høre fra deg, Eva💐Nå har jeg fått dose tre og nevrologen sier det tidligst blir immunsupprimerende behandling på meg i mars. Så da har kroppen god tid til å bygge antistoffer før det. Inntil da blir det symptom behandling. Regner med det er behandlingen din som har rota det til med antistoffer(i tillegg til alt annet den har forårsaket!). Krysser fingra for at du slipper unna også🤞

      1. Passer jo aldri, men regner med den kommer. Bare ikke akkurat nå som det jeg har ventet på i over 1/2 år endelig skal foregå🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg