Ikke akkurat spa!

Det er ferietid og ferievær. Jeg befinner meg på et lekkert sted der det både er innendørs basseng, massasje å få (kjøpt), utendørs bademuligheter og der noen andre vasker rommet og jeg får maten servert opptil flere ganger om dagen. Det eneste jeg må gjøre er å møte opp.

Høres ut som den ultimate ferien, ikke sant? Det tar på. Denne «ferien» dreier seg om videre utredning av den kranglete kroppen min og inneholder en god del mer enn det nevnte. I dag har jeg hatt seks avtaler. Lege, ekg, programinformasjon, fysioterapi, bevegelighetstrening og styrketrening. I morgen er det lørdag og fire nye. Søndag tror jeg det er fri. Det trengs nok.

I kveld er friluftsheidi såpass fillete at aktiviteten kun handler om å plukke opp cheesedoodles for å få dem inn i saksa og å snu hodet og se på utsikten innimellom.

Selvmedisinering, med andre ord. Lurer på om det skulle stått på medisinlista?

Kan nyte litt utsikt mellom slagene.

Utsikten fra “suiten”.

Kunne vært et spa. Eller et sanatorium. Rehabiliteringssenter.

Kommer definitivt til å holde stien til og fra badeplassen åpen disse dagene.
5 kommentarer
      1. Jeg er på Unicare Landaasen vest for Gjøvik. Jeg var på Hernes institutt 9 uker i 2018 og trivdes kjempegodt! Veldig bra opplegg, trivelige folk og fin individuell tilnærming til arbeidsrettet rehabilitering. Anbefales! Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg