I Frodiths ånd.

«Skal jeg ta et bilde av deg også, kanskje?», sa avleggeren etter å ha tatt bilde av utsikten fra vår solfylte lille spasertur i går. Jo, det kunne hun vel gjøre. Og bilde ble det.

Og da jeg fikk se dem så fikk jeg klare assosiasjoner. Kjole, dame, Operaen og fotograf. Dette er jo helt Frodith, tenkte jeg. Sånn som her for eksempel:

Dramatisk photoshoot..

Vel, ikke helt akkurat, men på en måte da, om du har god fantasi. At jeg både har på kjole og befinner meg i tigerstaden, nærmere bestemt ved Operaen, er et såpass usannsynlig sammentreff at det er bra det er dokumentert på bilde.

Så inspirert av Frodith så ble altså dette resultatet av fotoshooten. Jeg har en del å gå på når det gjelder posering…foreløpig ble det bare en pose!

Variasjon? Kun med filter.

 

6 kommentarer
      1. Jeg må innrømme at tanken ikke kom før etterpå…;-) Men har både lest og sett hvor moro du har med bildene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg