Hvem er jeg?

Kan du svare meg på dette, spør Frodith i bloggen sin. Frodith sine spørsmål ligger her.

Det kan jeg kanskje.

Er jeg:

  1. Den som danser på bordet på fester ELLER er jeg den som sitter i dype samtaler kvelden igjennom?

Det kommer an på festen. Og på meg. Og på deg. Og musikken. Og…….

2. Den som tar seg en tur på byen hver helg ELLER den som går lange turer hver søndag morgen?

Jeg går turer. Ikke så lange og ikke så tidlig. Men jeg går. Og jeg er ytterst sjelden «på byen». Hverken tidlig eller sent, egentlig.

3. Den som står timevis og kokkelerer mens jeg nynner en fin melodi ELLER er jeg den som tar med deg takeaway som spises i sofaen til en film?

Jatakk, begge deler. Oftest blir det hjemmelaget mat, gjerne med kortreiste grønnsaker fra hagen. Men, det er rimelig garantert at småbrukeren er kjøkkensjef. Jeg driver mest med salat og slikt. Og som avleggeren tørt uttrykte for en del år siden: «det er større sjanse for at det er noe lettvint om det er mamma som står for middagen…». Busted!

4. Den som melder seg frivillig til å holde et innlegg om et tema du kan litt om ELLER er jeg den som ber om heller å få kle meg ut å være pauseunderholdning?

Jeg er best til å være meg selv og kler meg i grunn sjelden ut, selv om det skjer av og til. Men jeg har holdt innlegg i selskaper der jeg ikke kjenner noen, garantert om noe jeg bare har bittelitt kunnskap om, og slett ikke alltid så innmari godt forberedt.

5. Den som spiser gulrøtter med dip til lørdagsunderholdningen ELLER er jeg den som mumser litt sjokolade så og si hver eneste kveld?

Liker begge deler. Kan godt juge og si at jeg spiser gulrot, men fins det sjokolade, så velger jeg den!

Og akkurat da jeg hadde lagt ut et annet innlegg, samt svart på det her oppdaget jeg at det var en ny utfordring fra den kreative damen: Rosa på catwalken!  Det får bli senere i dag.

Hvem er hu her? Hu er i alle fall i sitt ess akkurat her 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg