Hva ER dette?

Etter å ha surret rundt på treningsrommet ei god stund, jeg var i alle fall både svett i panna og sjelven i beina, oppdaget jeg noe jeg ikke hadde sett før. Jeg oppdaget dette:

Jeg er usikker på hva det er. Altså at det er en boksesekk, to relativt tunge vekter og et svart karatebelte er vel hevet over enhver tvil. Men kombinasjonen?

Kan det være et forsøk på en kunstinstallasjon? Bra å ha noe fint å se på mens vi trener. Estetikk er viktig. Har bare aldri hørt at belteeieren har brydd seg om det i akkurat denne sammenhengen.

Har boksesekken blitt for lett? Jeg aner ikke for jeg bruker’n jo ikke akkurat…

Er det et slags fallos- eller fruktbarhetssymbol? Og hvordan er det i tilfelle meningen at det skal virke? Det toget kan jeg berolige alle med at har gått. Utropstegn.

Har beltet blitt for kort? Er det er forsøk på å strekke det ut? Helt sikkert veldig trist for eieren i tilfelle. Og et litt lite vellykket prosjekt. Materialet tatt i betraktning.

Eller er det kanskje voodoo? Litt voodoo for å få fart på treningseffekten er en god ide, syns jeg. Vil antakelig passere ubemerket gjennom enhver dopingkontroll også, for de som skulle bli utsatt for noe slikt. Jeg venter i spenning på at effekten av dagens økt i voodooens nærhet skal slå inn. Jeg lover å melde fra om det virker. NB! Ikke send Lilli Bendriss om det skulle bli rare energier her.

Etter å ha tatt turen rundt installasjonen et par ganger, både for å virkelig få besiktiget hele herligheten og selvfølgelig for å ta bilde, kjente jeg at jeg var aller mest opptatt av å tenke ut forslag til hvem jeg skulle printe ut bilde av og henge på det røde feltet på sekken. Jeg kom på såpass mange at det skulle holde til opptil flere uker. I alle fall så slapt som jeg slår!

Småbrukeren har nok som vanlig en plan…
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg