Høy på pæra.

Jeg måtte ha ei pære i går. Egentlig skulle jeg hatt den forrige dagen, men da var det ingen som kunne skru den i for meg. Og slike som meg driver ikke med slikt sjøl. Nei, sånt har jeg folk til. Såpass høy på pæra er jeg.

Det er altså snakk om ei pære til frontlyset på bilen. Veldig greit å få den skiftet i grunn. Det er jo snart mørkt tre fjerdedeler av døgnet og da er det litt ugreit å kjøre rundt med kun parklys og fjernlys. Og kjøre må jeg jo her «der ingen skulle tru at nokon kunne bu». Og det er jo greit å se elgen før den hopper opp på panseret. Så da ble det innom gutta på verkstedet for ny pære.

Og når verksmesteren faktisk er en smule flau når han skal fortelle hvor mye han skal ha for pæra, og gir rabatt lenge før jeg har tenkt på å begynne å slenge på håret og blafre med øyevippene, ja da skjønner til og med jeg at dette kommer til å svi. Det er nok er ei helt usedvanlig spesiell og eksklusiv pære. Til den nette sum av kr 1595,-, viste det seg faktisk.

Med slikt eksklusivt lys i fronten når jeg tar meg fra a til b, burde jeg muligens ha vært relativt høy på pæra….? Men da må jeg vel vaske bilen først…

Eksklusiv eller ikke…først ble det rosa, så ble det mørkt.
4 kommentarer
    1. WHAT??! Er lyspæra såååååå dyr`??? Hjelpe meg ….
      Flott bil du har da! SAAB! Men så dyr burde ikke lyspæra være… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg