Hjemme hele dagen.

I dag har jeg bare vært hjemme. Jeg har holdt meg «ved telta» som det heter. Men jeg har tatt i bruk det meste av eiendommen. Det skal jeg ha. Jeg har vært på tur i egen skog. Og klokket inn på sånn ca 3 kilometer på kryss og tvers da jeg var ferdig med turen.

Ikke verst for en «hjemmedag». God helg!

 

 

 

 

Siesta.
Årets første.
Elvelangs.
Jeg hadde med håndkle, men vannføringa i badekulpen var ikke spesielt innbydende.
Sol i lufta og sol på bakken.

Noen har “kasta” dunjakka for sesongen.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg