Henger med ungdommen.

I kveld er jeg husvill. Åhhh, så synd… 
Eller ikke. For slike som meg som i følge småbruker og samboer er uhelbredelig angrepet av “krattsjuka”, er en kveld som dette aldeles helt gull. 
For de uinnvidde så skal jeg forsøke å forklare. “Krattsjuka” er en form for avhengighet som må tilfredsstilles med jevne mellomrom. Alternativet er at slike som undertegnede blir sur, utilpass, ufattelig rastløs og rett og slett på grensa til aggressiv. Det vil vi jo overhodet ikke ha. Ikke småbrukeren heller. Så da huset i kveld skulle brukes til noe jeg ikke nødvendigvis hverken trengte eller ønsket å være en del av så var valget greit. Kratt! 
Det viser seg jo at jeg ikke er alene. Jeg henger med ungdommen?Se bilde.

Henger i et kratt. 
Henger med ungdommen ser du. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg