Friluftslivet denne helga har i sin helhet foregått i nærmiljøet. Og, tross stor variasjon, vært av den i aller høyeste grad “lavterskel” typen. Fredagen ble avsluttet med Auroras vakre dans på himmelen. Og jeg måtte surre litt ute i hagen før jeg la meg:
Lørdagen startet med en blåveistur i egen skog:
Og på søndag ble det båltur langs innlandshavet. Og heldigvis kunne fryseren by på kaffemat:
Vi kan også konkludere med at endelig så har det vært mulig å bruke Trumph til noe nyttig:
2 kommentarer









hahahaha ja ikke sant….. noe nyttig!
Min helg var veldig stillesittende – med årsmøte i revmatikerlaget Ålesund – og fikk en god tur da jeg kom hjem i går ettermiddag 🙂 Ny dag og ny uke – og også nye muligheter 🙂
Nye muligheter er egentlig ganske så ålreit 😉 Lag deg en fin kveld!