Helgas friluftsliv.

Friluftslivet denne helga har i sin helhet foregått i nærmiljøet. Og, tross stor variasjon, vært av den i aller høyeste grad “lavterskel” typen. Fredagen ble avsluttet med Auroras vakre dans på himmelen. Og jeg måtte surre litt ute i hagen før jeg la meg:

Lørdagen startet med en blåveistur i egen skog:

Og på søndag ble det båltur langs innlandshavet. Og heldigvis kunne fryseren by på kaffemat:

Vi kan også konkludere med at endelig så har det vært mulig å bruke Trumph til noe nyttig:

2 kommentarer

    1. hahahaha ja ikke sant….. noe nyttig!

      Min helg var veldig stillesittende – med årsmøte i revmatikerlaget Ålesund – og fikk en god tur da jeg kom hjem i går ettermiddag 🙂 Ny dag og ny uke – og også nye muligheter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg