H2O.

Vann ja. Å velge ett bilde av vann gir såpass mange alternativer, i alle fall i mitt bildearkiv, at det må tenkes litt her. Jeg har forresten et vannglass på bordet foran meg. Kunne det brukes, kanskje?

Eller blir det et bilde av bading? Det gjelder alltid å få tatt bilde av badinga. Hvis ikke gjelder den jo ikke. Så dermed, med mitt «badeliv», så er arkivet rikholdig. Sist sommer opplevde jeg dessuten en del vann i skoa….rett og slett fordi det regna helt hysterisk mye. Og et par ganger fordi jeg krysset elver ved å «gå rett på samma hva jeg støter på».

Dråper er også vann. Og veldig fotovennlig. Så det fins mange dråper i arkivet mitt også. Mange dråper som blir en stor å, kanskje?

Utsikt over vann er noe jeg søker på alle turer. Så hengekøye ved vannet, lavvo ved vannet eller utsikt til en foss. Det er myyyye bilder av ulike former for vann i alle mine bildearkiv.

Men nå for tida er det meste av vann i min nærhet frosset. Utendørs i alle fall. I fast form. Så her kommer mitt svar på dagens utfordring i Frodiths lille januar-moro:

Vann i fast form:

Vann i fast form, isbit fotografert på et isdekt vann. En isdiamant 🙂

“Frodiths lille januar-moro”! Blir du med?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg