Gratulerer med dagen!

På akkurat denne datoen, kl. 20.48 om kvelden, for nøyaktig 21 år siden ble jeg mamma. Epletreet blomstrer for deg i dag, vennen. Jeg tipper det blomstret den dagen også. Den beste avleggeren man kan tenke seg så endelig dagens lys, bittelitt på overtid og en smule motvillig. “Jeg er jo født skeptisk», som hun selv pleier å si.

Ei som speider etter nye opplevelser – og løver.
Badeløve.

Starten var jo relativt traumatisk og vi måtte gå noen omveier men det har vært en glede og ære å få følge med deg på reisen. Jeg er ufattelig og grenseløst stolt over den utgaven av deg selv du har blitt. Hva du har fått til og hvilke valg du har tatt opp igjennom. Du er voksen, reflektert, ansvarlig og uredd og du har både integritet og toleranse. Selvstendig i både tanke og handling, ambisiøs og dedikert.

Dagen i dag feirer du med eksamenslesing og trening. Typisk deg, med andre ord. Litt god mat og livsnyting håper jeg også du tar deg tid til.

Jeg har arrangert poolparty, spist is og vært på roadtrip med pappaen din. Alt til ære for deg og dagen din!

Sommervibber.
 Poolparty for en.
Roadtrip i anledning dagen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg