Gjemmekontor.

På min grundig beskrevne trugetur på torsdag ettermiddag ble jeg forbigått av relativt mange. Etter at jeg kom til skiløypa, vel og merke. Det er nemlig overraskende mange folk i enkelte skiløyper en helt vanlig torsdag ettermiddag i januar.

Noen av de som passerte meg var et par spreke damer på ski. De syns det passet med en stopp der i oppoverbakken. Og det var jeg i grunn helt enig i. Da fikk jeg høre at de var på «hjemmekontor» på hytta, men at de bare måtte ut en liten tur før det ble mørkt. Det holder jeg med dem i.

Jeg har vel for så vidt en mistanke om at hjemmekontoret muligens var et «gjemmekontor». Dem om det. Frisk luft fikk vi alle tre og jeg kom på et blogginnlegg og gjemmekontor jeg skrev for omkring et år siden:

Gjemmekontor!

Hjelp på gjemmekontor. Arkiveringssystem ukjent.
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg