Gal, galere, galest!

Frodiths bildeutfordring “Feel me”, dag 6:

Jeg har ofte blitt beskyldt for å være smågal. I alle fall de gangene jeg velger å ta et bad litt utenom det «folk flest» anser som badesesong. Jeg mener at dersom vannet er isfritt, ja da kan det bades. Og da gjør jeg det av og til. Jeg er ikke så gal at jeg hogger høl i isen for å ta en dukkert da. Mulig det handler om latskap.

Men: jeg har mange ganger sett gamle hus og andre boliger på de mest usannsynlige steder rundt om i verden og tenkt «hva i all verden har drevet folk til å bosette seg på et sted som dette?» Det fins nok mange og ulike svar på akkurat det. Og det gjelder visst ikke bare folk.

Denne her er akkurat nå kåret til den galeste av alle. Når du velger å bosette deg her, bygge et hjem og starte en familie, mens nabolaget er så til de grader truende, ja da må du være klin hakkende gal. Jeg heier på fluesnapperen og håper han lykkes!

Hakkende gal fluesnapper i byggemodus.

Tøft nabolag…som ikke ble vurdert som såpass belastet da det ble lagt tilrette for boligbygging.

Familieforøkelse på gang.

Galskap kan være genialt. Kombinert med litt trass kan det utrettes mirakler. Så får tiden vise om det gjelder i dette tilfellet.

Bare halvgal…11.04.21 og 28.05.21.

Utfordringen finner du her:

“Feel me” (avsløringen)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg