Forbanna!

Anger issues, med andre ord. 

Vi er rasende. Det er så himla mange idioter i detta landet. Og nå er det norgesmesterskap i å være forbanna på dem. Etter tur! 

Først var det spaniaturistene. For noen imbesile gjøker som absolutt måtte renne avgårde tvert da Erna sa de kunne. Ikke måtte. Så kom studiestart. Da ble vi forbanna på studentene. De hang rundt i parkene og stimlet sammen. Snakka og Gud vet hva med mer enn 20 gjorde de helt sikkert også. Og drakk øl. Pokker ta. 

Så ble vi forbanna på Bent. Høie altså. Han ga hurv til de øldrikkende og snakka om smittevern som om det var noe han hadde skjønt og ikke vi. Da syns vi han var en urettferdig fjott.

Hva om vi alle bruker all denne forbanna-energien til noe annet? Hva om vi slutter å skylde på andre og starter med det vi faktisk kan gjøre noe med? Altså med oss selv. 

Det kalles å ta personlig ansvar. Hvis jeg vasker hender, holder avstand og holder meg hjemme når jeg er syk, f eks. Og så gjør du det samme! Da skal jeg vedde på at vi kan oppnå underverker. Da sku vi se fjesene på spaniafarerne, øldrikkerne og Bent H. Og kanskje, kanskje vil vi da ha åpne skoler, barnehager, universiteter, ølkraner(!) og arbeidsplasser å gå til i hele høst. I tillegg gjør det nok underverker for blodtrykket å være hakket mindre forbanna. Godt for helsevesenet å slippe oss da. Tror de trenger ferie nå. Vinn vinn! 

Forbanna småbrukerkjærring. Den knockouten slår ut en mygg, det kan jeg love. Hvis jeg treffer! 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg