For spesielt interesserte.

I dag har jeg fått spesialoppvartning. Og da tenker jeg ikke på en relativt interessant time med fysioterapeuten. Det får jeg taste litt om en annen gang. Jeg tenker på ettermiddagens lille utflukt.

På tur i styrtregnet på onsdag så fikk jeg tilbud om privat guiding på en egnet tursti. Det var en av de ansatte som sa at hun gjerne kunne følge meg på tur fredag klokka 15 for da gikk hun av vakt. Bare hvis jeg ville og det passet da!

Gjett om det passet! Og gjett om jeg var takknemlig for den ekstraservicen. Det var mildt sagt et tilbud en som meg ikke kunne si nei til. Vi fikk med oss to andre også, så vi var tre spesielt interesserte pluss den dyktige og velvillige guiden vår.

Det ble over 4 kilometer på vei, sti og gjennom hamning. Inn i granskogen og ut på andre sida. Til og med utsikt både til vannet og til Spåtind fikk vi. Det er slikt spesielt interesserte kan få gleden av når en får slik ekstraservice. For ei dame!

Takk for turen! Jeg rakk middagen!

Guidet tur i granskog med utsikt.
6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg