For aller første gang.

For aller første gang blogger jeg på denne datoen. 29.februar 2024. Når vi går inn i mars har denne bloggen eksistert i fire år, altså er dette første gang jeg skriver og poster noe her på en skuddårsdag.

Skuddår og 29. februar og slikt har vi drevet med siden 1704. Det var nemlig i år 1700 vi innførte den gregorianske kalenderen (kilde: startsiden.no).

Friluftsheidi som blogg feirer altså snart fire år. Selv om bloggeren så definitivt skrev og blogget før det også. Ellers har jeg ikke noe spesielt forhold til skuddårsdagen. Jeg benytter allikevel anledningen til å gratulere alle som har bursdag i dag med dagen! Du er sjelden. Det er forresten sjeldendagen i dag. Dagen for sjeldne diagnoser. Slikt kan man oppdage når det googles for å finne bilde til bloggen sin 😉

Jeg håper alle har hatt en sjeldent fin dag. I morgen er det mars. Og da begynner våren (har jeg bestemt).

Bilde: ffm.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg