Ferdig med julevasken!

«Er du ferdig til jul?», fikk jeg spørsmål om i dag. «Ferdig?». Med hva? Jeg har ikke bakt hverken smultringer eller goro eller noe som helst annet. Alle julegavene er langt fra i hus og enda mindre levert. Småbrukeren har sørget for at julegrana er et sted på vei inn i stua og søster og mor har bakt lefse.

MEN, jeg kan berolige alle bekymrede kontakter om at det BLIR jul i huset i år også. Jeg har nemlig full kontroll på julevasken.

I dag har jeg nemlig støvsuget bestikkskuffen. Og da er det jul! Reidar tar resten! Reidar må ikke forveksles med småbrukeren. De er ikke spesielt like.

Reidar tilhører derimot småbrukeren og er forresten rund og hvit, både støvsuger og mopper og trenger bare litt lading og påfyll av grønnsåpevann innimellom. Og at noen trykker på knappen. Bestikkskuffen derimot fikser han ikke. DEN må jeg ordne sjøl.

Og nå har jeg gjort det!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg