Englestøv.

For bare en snau måned siden så «dalte engler ned i skjul». Men «engler i snøen har sin egen sang», heldigvis. Så snøengel skal bli! Når Frodith etterlyser engler, så er det bare å bjuda på!

Men utpå her var det såpass mye «englestøv» akkurat nå, at det som skulle bli en snøengel i grunn likner mer på….et høl. Dermed må innlegget også ha plass til snøengel fra arkivet.

Både ny og gammel engel ble det. Og jeg tipper det var ganske underholdende å bivåne friluftsheidi etter produksjon av den nyeste engelen. DET ble mye vas i englestøvet, det!

Badesesongen er over og englesesongen er i gang. November 2021.
Friluftsheidi kan til nød skimtes under hetta midt i engleproduksjonen.
Januarengel 2024.

Januarmoroa finnes her:

“Frodiths lille januar-moro”! Blir du med?

6 kommentarer
    1. Ha-ha, jeg synes den var morsom den nylagede jeg 😀 Og det at andre kan se deg og kanskje le litt, bra! Og om du hadde det bittelitt gøy selv, SUPERT! 😀

      1. Jeg kom meg da opp til slutt! Men her er det såpass mye “foff” at det er vanskelig å ta seg fram der det ikke er brøytet.

    2. Der ja. Bra forsøk. Tok ikke bilde av min engel, jeg, for vart enda rarere enn din. Skylder på puddelen Barney som ville være med på moroa. Måtte derfor låne et bilde fra det store Internettet på bloggen min for å klare utfordringen☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg