Endelig litt flaks.

Etter 12 dager på rehab og rett og slett mannefall…i alle fall kvinnefall rundt meg, så var jeg i grunn forberedt på strekbonanza her. Det berømte viruset har rykket stadig nærmere den siste uka, og jeg har vel i praksis vært nærkontakt til alle tilfellene, 5 stykker, som har dukket opp.

I helga kom den siste, som jeg hadde sittet ved siden av opptil flere ganger de siste døgnene. Så i dag var det tid for test nr 5 etter ankomst.

Og jeg har fortsatt ordene mine fra våren/sommeren 2020 i behold: «datta der skar je itte ha!»

Endelig kom det litt flaks. Enn så lenge.

Hurtigtest nummer en trillion…
4 kommentarer
    1. Huff ja… godt at du hadde negativ test!
      Nå er det nok mere risiko for å få det enn noen gang før… når man har sluppet løs befolkningen 😀 Men det er bare å ta forholdsregler og krysse fingre 🙂
      Lag deg ei god ny uke 🙂

      1. Takk for det. Ja, at frislippet går ut over helseinstitusjonene er det ikke noen tvil om. Håper det roer seg her snart nå. Lag deg en god mandag🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg