Endelig helt perfekt!

Endelig ble det helt perfekt trugeføre! Etter vinterens stadige påfyll av snø så var i grunn labbing utenfor spor og løype uaktuelt. Uansett om det var på ski eller truger. Men nå har det vært mildvær. Og i dag ble mildværet etterflulgt av en to tre kuldergrader.

Og da blir det perfekt trugeføre. Så i dag har denne trugende tullingen beveget seg på kryss og tvers over åkeren og inn i skogen. Opp lia og mellom buskaset – akkurat slik som jeg liker at turene blir.

Det rakk ikke å klarne opp mens jeg var ute, men skogen er god å puste i uansett. Og når en svinser av gårde slik på kryss og tvers, så finner en noen ganger et og annet. Et og annet som blir fotografert.

Jeg håper det helt perfekte holder ei stund!

Perfekt føre så jeg kunne bevege meg på toppen av snøen.
Rester av et måltid?
Frøene henger og dingler klare for vår!
2 kommentarer
      1. Trugeturer er topp på slikt føre:-) Det er så herlig å bevege seg i naturen “offroad” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg