Endelig badesesong!

I år skjedde det uvanlig sent. I alle fall til undertegnede å være. Jeg har med andre ord vært direkte somlete denne våren. Jeg har ikke kommet i gang. Selv om isen gikk for mange uker siden har jeg altså holt meg på land. 

Men nå er endelig sesongen i gang. Badesesongen er åpnet. Heldigvis står det enda mai på kalenderen, så det er store muligheter for at den kan vare i omkring 6 måneder i år også. Vanligvis bader jeg så sant det ikke er is på vannet. Begynner altså tidlig, helst i april og holder på så lenge det frister eller er mulig utover høsten. Et par ganger har romjula også blitt brukt til bading i friluft. Men det fordrer selvfølgelig åpent vann, og da blir det stort sett kun når denne landkrabba er i nærheten av saltvann. 

Heldigvis er bikinikroppen intakt. Eller, bikini er jo sjelden påkrevd da. I dag ble det helt vanlig undertøy. Relativt godt kledd sammenliknet med andre tilfeller, faktisk… men med bading i såpass grisgrente strøk risikeres ingen krenking. Heldigvis!

Greit å filtrere selfien slik at grønnskjæret i vinterhuden flyttes til skogen…
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg