Endelig badedraktmodell!

Jeg skal bli badedraktmodell! Eller rettere sagt bikinimodell. Tror jeg.

«Hi babe! You’d be an amazing Instagram model for us», skriver Katie…. Jeg syns nesten synd på henne. Selv om hun er «brand manager».

Ja. Ok. Greit.

En liten sveip innom den flotte instagramsida med snasne bikinier av typen tanntråd i spreke farger bekrefter mistanken. Joda, det handler om badetøy. Ingen tvil. Og da handler det vel om bading så vidt jeg kan forstå. Slik sett så treffer de jo.

Og så må jeg vel skylde meg sjøl. Bittelitt, bare bittelitt opptatt av bading som jeg er, så hender det jo at det fins slikt noe på min instagram. Men ytterst sjelden bilde av meg sjøl i badetøy. Og overhodet ingen tanntråd. Men der gikk de altså i fella. Til og med som en reaksjon på et bilde jeg la ut sammen med avleggeren. Der ingen som ikke kjenner oss egentlig kan se hvem som er hvem, bakfra, og der vi er iført både ullgensere og tilsvarende lag på lag på resten av skrotten.

Jeg gleder meg egentlig som en unge til å sende dem helkroppsbilde av min bleke, 49 ½ år gamle skrott, iført litt for stor bikinitopp og ei etter hvert skikkelig «saggete» bikinitruse som henger sånn passe på. So selvfølgelig ikke hører sammen med bikinitoppen, sånn egentlig.  Sånn passe chubby, arrete og definitivt ikke direkte strømlinjeformet. Når de ser meg stabbe ut i vannet med staver (!) og badesko fra europris for å holde balansen, så tenker de nok at de har gjort et kupp. “Bringing beauty to the beach”, skriver de. Woopwoop!

Men det skal de ha. Får de tanntråden til å selge med å bruke meg som «ambassador», da er de jaggu gode!

Kommende badedraktmodell i elv. Dere er herved advart.

Perfekt “ambassador” med ull og avlegger i solnedgang. @heidisspace

Bikini slik JEG avbilder den. Ikke type tanntråd.
4 kommentarer
      1. Nei, heldigvis så er det delte meninger om det. Bildene tilsier at aktuell nettside definitivt kjører “strømlinjeformet”. Dem om det 😉

      1. Ååå, tusen takk. Det var hyggelig sagt. Selv om jeg tenker at du må vurdere en tur til specsavers eller noe 😉 Bra jeg ikke er 30…i og med at avleggeren er 23!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg