En real kjeftsmell!

Veldig mange sprer om seg med kjeft og ufine kommentarer på det o store internettet. De fleste som ytrer sin mening eller stiller et spørsmål på sosiale medier må være forberedt på å bli kalt mindre flatterende ting. Mange får høre at de er på feil jorde som mener det de gjør og at de er mindre bevart som spør så dumt. Ofte ender kommentarene med ren skjær usaklighet og hets. Argumentasjon og en real logisk diskusjon er fremmedord. Kjeftsmelling, rett og slett.

I dag fikk jeg en real kjeftsmell! Jeg vet ikke helt hvorfor. Sa jeg noe feil? For mye? For lite? Parkerte jeg der jeg ikke skulle? Kom jeg for nære? Hadde jeg feil klær? Tråkka jeg oppi noe? Forstyrret jeg? Eller var det faktisk bare et hint om å dra meg for h…der i fra? 

Jeg aner ikke, kan bare anta… Jeg trakk meg tilbake, argumenterte ikke og unngikk dermed diskusjon. Jeg skjønte ikke språket engang men regner med at kjeftesmellen var helt fortjent. 

I motsetning til nettrollene kjeftet denne mest face to face, og litt med ryggen til.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg