En fantasillion!

I oktober skal vi gå en fantasillion skritt. Eller 310 000 skritt. 10 000 om dagen. MS-forbundet i Norge arrangerer en innsamlingsaksjon der målet er å samle inn penger til forskning på multippel sklerose – for en verden uten MS. På veien går vi som er med på aksjonen med t-skjorter der saken promoteres og mange har opprettet innsamlingsaksjoner på facebook eller spleis.

Jeg går. Og sykler. Men har ingen planer om å gå hverken trehundreogtitusen eller en fantasillion skritt. MEN, jeg skal ut hver dag. En liten tur i frisk luft hver eneste oktoberdag er mitt mål denne gangen. For målene må tilpasses. Og det kan jo ikke dreie seg om å komme seg til toppen av Glittertind hver gang. Og jeg går med t-skjorta. Utapå jakka en del. Og det legger jo alle ekorn og all trost jeg møter i skogen merke til, ikke sant😊?

Jeg kjenner at det ikke passer for meg å opprette egen innsamlingsaksjon denne gangen. Jeg tenker at jeg «brukte opp» både nettverket og treffpunkter i Glittertind-spleisen jeg kjørte i august.

MEN: den som føler seg kallet, om ikke akkurat til å støtte saken med en fantasillion penger eller skritt har fortsatt muligheten! Vipps til 22127 og merk innbetalingen med «Gå 310 000 skritt i oktober» og gjerne med mitt navn. Da kommer pengene til rett konto og blir brukt til å skape gode møteplasser, støtte til forskning, politisk arbeid og andre tiltak som vil gjøre livet til mennesker, som meg, med MS og deres pårørende bedre.

Jeg har ikke gått en fantasillion skritt i dag. Ikke 10 000 heller, men jeg har nådd mitt mål: jeg har vært ute! På tur. I skogen.

Hjertet banker for alle som er ute og går og samler inn midler for en verden uten MS.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg