Drillpiken.

Damer kan og damer vil! Javisst! Vi kan hogge ved, være sjef, kjøre traktor… eller noe helt annet. 

Jeg prøver meg også gjerne på det meste. Også ting jeg definitivt ikke kan. Men ærlig talt! Jeg er elendig med drill!  Den har en lei tendens til enten å gå for fort eller for sakte og skruene er visst nødt til å ende på skrå… Jeg må da være mer enn gjennomsnittlig klønete. 

Unnskyldning? Når småbruker og samboer er byggmester og handymann blir ikke behovet for min innsats med blant annet drill veldig stort. For å si det mildt! Mangel på mengdetrening med andre ord. Eventuelt talent! 

Heldigvis kunne det meste av dette gjøres uten drill… kall det gjerne meditasjon. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg