Donald gikk over.

Altså: det er jo ingen vits å være fly forbanna på ekte Donald-vis for lenge om gangen. I alle fall ikke når jeg er helt alene og ingen hører på edene mine. Så jeg gikk lei av å være helt Donald slik som før i dag og bestemte meg for å henge med noe annet fjærkre.

Dagens svømmetur foregikk i badekaret.

Og når det ikke passer å bade ute, så får jeg bade inne. Denne gangen sammen med både kvakkere og en relativt nyttig rosa flamingo. Og etter et bad med denne gjengen så er jeg så slapp at det uansett er uaktuelt å være helt Donald. Mer Guffen nå, egentlig. Ganske slapp og en smule treg og sedat. Så får vi se hvilket fjærkre som dukker opp i morgen. Bare det ikke er både Ole, Dole og Doffen og Hetti, Netti og Letti på en gang…det orker jeg ikke…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg