Dagens bilde.

Dagen i dag har inneholdt mye småtteri:

Jeg fikk kaffe på senga.

Jeg fikk egg og croissant til frokost.

Jeg har vært ute i sola.

Jeg har klargjort bil og sykkel for sesongen så nå står de der og skinner begge to.

Jeg har spist is.

Jeg har sett at fluesnapperen holder på å flytte inn i fuglekassa.

Jeg har prøvd bunaden og det bød ikke på noen overraskelser – dessverre.

Jeg har drukket vin og mojito. Utendørs!

Jeg har sovna på sofaen.

Jeg har studert en smellvakker solnedgang.

Og det jeg har tatt bilde av er:

Dagens «utgravninger» i bilen, med støvsuger. Det kjennes alltid mest meningsfullt å støvsuge og vaske når det virkelig synes! Og det gjorde det her. Det var nummeret før vi kunne sette poteter der INNI bilen. Og utapå var den i grunn akkurat lik. Nå er den rød igjen.

Men det har jeg ikke bilde av. Ikke det heller.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg