Crime scene!

I går kom jeg over et åsted. I alle fall var det det jeg fikk assosiasjoner om.

Noen hadde velta i snøen. Usikkert av hvilken årsak, men det er vel det krimteknikere eventuelt skal finne ut. Jeg tipper de ikke gidder akkurat i dette tilfellet. Forrige uke var det jo jeg som lå rett ut i snøen akkurat der. Jeg skulle ta et bilde eller to… Æresord. Jeg snubla ikke. Ikke denne gangen. Ellers er det nok stort sett individer uten mulighet for å varsle øvrigheta som ferdes akkurat der.

Jeg reiste meg opp og gikk videre. Det hadde den som lå her gjort også. Uansett om han eller hun hadde snubla eller ikke. Heldigvis.

Min krimtekniske kunnskap sa meg kun at vedkommende IKKE gikk på truger. Og at den forulykkede eller offeret om du vil, IKKE hadde dusjet på ei stund.

Denne hadde tilsynelatende gått videre på egne bein.

Denne hadde nok blitt fraktet bort.

Bilde: pxhere.com

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg