Blomster som utfordrer.

Hepatica nobilis. Blåveis.

Bunny utfordrer oss til å blogge om blomster i dag. Eller muligens i går, men det var i dag jeg så det så jeg vet ikke. Dette er i sannhet en utfordrende blomst. Den utfordret i alle fall skjebnen. To dager etter at jeg krabbet rundt i kvist og kvas, endelig bart over det meste, for å ta bilde OG plukke favorittblomsten så ble den dekket av nesten en halvmeter tung nysnø. Og under det dekket ligger denne tua fortsatt. Den utfordret værgudene også denne våren. Akkurat som den av natur pleier å gjøre hvert år. Jeg gleder meg til den dukker opp igjen der i snøhaugen. De vokser nemlig i fleng nedi bakken her. Sammen med hvitveis og hestehov.

Og jeg liker utfordringer. Og utfordrere. Kanskje derfor denne er en favoritt?

Utfordringen:

Blomsterbloggutfordring fra Bunny!

5 kommentarer
      1. Det var litt i overkant mye av den snøen. Men til slutt gir den nok tapt denne gangen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg