Blogge?

Blogge? Nå?

Jeg vil jo bare bade. Så dermed taper bloggen. Bloggeren er for opptatt med morgenbad, midt på dagen-bad og kveldsbad. Innimellom litt hengekøyeligging, roing og grilling.

Om bloggen føler seg forsømt? Jeg vet ikke jeg. Og ikke er det så nøye heller, tenker jeg. Og plutselig er jeg tilbake, har tørket både hår og badetøy, børstet av meg sand og myrvann og funnet fram igjen tastaturet.

Inntil da: badeferie!

Må litt ut fra land for å få sol til morgenbadet.
Stille vann har dypest grunn….?
Det er servert.
4 kommentarer
      1. Hehe, så absolutt. Dette er en perle. En noe bortgjemt en. Selv om badestranda i dag tidlig var full av kanoturister som sov under åpen himmel. Jeg skjønner dem godt. Og i stedet for å skritte over dem for å ta mine faste morgensvømmetak, gjorde jeg stille retrett og badet ved båten i stedet, selv om det der manglet sandstrand 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg