Beholdt buksa på.

I dag ble det søndagstur langt til skogs. I og med at både sol og vann innfant seg samtidig, er det egentlig et under at overskrifta på dette innlegget kunne bli slik den ble. Jeg beholdt altså både bukse, trøye og tursko på hele turen.

Ingen bading, med andre ord. Tro det eller ei. Ingen bading planlagt og ikke et eneste impulsivt badestunt hele turen. Mot normalt. Og siden det konseptet i grunn oppstår såpass sjeldent så ble overskrifta altså «beholdt buksa på». Selvfølgelig og helt klart et dårlig forsøk på å trekke lesere til et helt vanlig innlegg om skogstur. Kall det gjerne søndagstur.

Turinnlegg på bloggen selger ikke! Det har i alle fall jeg lest. Selger i betydningen leses. Nakenhet selger mer. Alle skjønner jo det. Om det gjelder alle typer og alle typers nakenhet, er jeg nok mer usikker på. Som ei venninnes relativt voksne bestemor så treffende kommenterte «det er ingen som betaler for at jeg skal ta av meg klærne, men hvis jeg tar dem på meg igjen DA får jeg penger…» Innsiktsfull dame.

I dag beholdt jeg altså klærne på gjennom hele søndagsturen. På tross av vann med enkel tilgang all the way. Var ikke i bademodus. Men bare vent: snart kommer badetirsdag!

Bademuligheter, men beholdt buksa på.

Blåtur.
Å ligge i lyngen er ikke å forakte den siste søndagen i august, heller.
6 kommentarer

Siste innlegg