Beachbabe.

I dag ble det et par timer på «stranda». Riktignok fullstendig i skyggen (selvfølgelig) og helt uten noe som helst som liknet bading eller sandslottbygging.

Mellom to sykehusavtaler så var det deilig å synke ned i en passe laidback strandstol i skyggen og nyte utsikt over vannet med båter og kajakker på vei både oppover og nedover langs «kysten». Jeg fikk meg til og med en deilig lunsj der under parasollen. Og «sydenfølelsen» og feriestemningen var så definitivt til stede selv om «stranda» var av typen tilkjørt og tillaget. Og majoriteten av de forbipasserende så mistenkelig ut som typiske «kontorfolk» som fikk seg en tur i frisk luft til lunsj.

Etter et par timer under parasollen bar det tilbake til sykehuset for andre gang i dag. Jeg foretrekker så absolutt strandstolen framfor den lilla sofaen på venterommet. Men skal jeg treffe legen så må jeg jo innom den sofaen. Da er det jo greit å kombinere seansen med strandliv og smakfull lunsj!

Beachbabe?
Gul sand, gul sol og gul strandstol.
Deilig pokebowl til lunsj.
Delte selvfølgelig med denne nye vennen.

Typisk venteromsofa.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg