Barnehageheltene.

I dag nyter jeg morgenkaffen i skogen og tenker på alle barnehageheltene jeg kjenner og de jeg ikke kjenner. Både de små og de store. Barn, barnehageansatte, foreldre – rett og slett alle superhelter som tar fatt på enda en ny hverdag i dag. Lykke til! 

Jeg er helt sikker på at her løses alle praktiske utfordringer på strak arm. Både smittervernmessig og pedagogisk. Og jeg er overbevist om at både store og små gleder seg til å treffe hverandre igjen. Snakk sammen, hjelp hverandre og finn gode løsninger så er jeg sikker på at verden og hverdagen blir bra igjen, om ikke bedre! 

Lag dere en fin dag!

Sola sniker seg over åsen og kaffen er klar!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg