Avlyst sommer.

Dagbladet 12.05.20

At britene skulle være de første til å avlyse sommeren kom som en liten overraskelse på meg må jeg innrømme. Jeg hadde nok satt penger på at det var større sjanse for at det skulle være dem i fra Tromsø eller noe. 

Jeg syns de er noe tidlig ute med beskjeden også. Jeg mistenker at dette er en noe overilt avgjørelse. Undertegnede er fortsatt optimist når det gjelder begrepet sommer. Tross kraftige haggelbyger og sur nordavind som gjør fyring i ovnen til foretrukket kveldsaktivitet her i heimen nå midt i mai.

Men altså, jeg har tro på at sommeren kommer. Har til og med kjøpt puter til hagemøblene og har sterk tro på at det skal bli nok sommer til at jeg skal få brukt dem. Om den varer mer enn et kvarter har jeg ingen formening om. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg