Anonym eller armbånd?

Spleisen min er avsluttet med veldig tilfredsstillende resultat. Takk! Jeg har perlet og sendt av gårde et sted mellom 40 og 50 armbånd. Og jeg må si at selve perlinga stort sett har vært skikkelig meditativt for meg. Men det er som med plommer -som jeg påstår har en grense på 5 om dagen før magen slår seg vrang – perling av armbånd har for min del smertegrense på omtrent 3 om gangen. Etter det går øya i kryss, finmotorikken gir opp og nakken blir vond.

«Ett skritt om gangen» kan altså også bli til ett armbånd om gangen. Til sammen blir det mange.

Men: armbånd er kun levert og sendt til de som har lagt igjen både fornavn og etternavn. Dere som har støttet spleisen anonymt eller kun med fornavn vil dessverre ikke motta noe armbånd som takk. Siden jeg mangler synske evner så må du eventuelt sende meg navn og adresse på messenger, så perler jeg gjerne til deg. Jeg har perler igjen! Og kjenner du at den anonyme tilværelsen er helt ok så sier jeg bare igjen: Takk!

Og siden  isen har smeltet, har høyden på Glittertind krympet til 2452 moh siden dette ble perlet. Akkurat dette armbåndet er derfor ren villedning.

Skulle noen ha lyst til å støtte forbundet så er det alltid mulig på vipps #22127

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg