Amputere alt?

Amputér alt åvå åkla, sa småbrukeren. Han mente det måtte til for å bli kvitt alt som plaget meg… For dere med andre dialekter; han mente amputér alt over anklene… Vel jeg har ikke så mye bruk for et par føtter med spasmer heller, akkurat. I alle fall ikke uten resten.

Jeg slapp å ta alt åvå åkla i dag også. Men det ble 5 sting. Midt oppi alle andre helsegreier som jeg bedriver tida med nå om dagen så måtte jeg altså av gårde å skjære litt i leggen. Det var et par føflekker som ikke oppførte seg særlig harmonisk eller så helt normale ut. Vonde var de også. Men nå er de vekk og jeg har fått plaster.

Skulle hatt et med Star Wars på egentlig, eller i det minste Frost, men jeg fikk aldri tilbudet. Ikke fikk jeg premie da jeg tok ikke mindre enn 12 blodprøver på sykehuset på mandag heller. Men jeg var på nippet til å spørre. Hadde det ikke vært for at bioingeniøren som tok seg av meg tilsynelatende manglet all form for humoristisk sans. Jeg tok ikke sjansen på noe. Jeg skulle i alle fall ikke vippe henne av pinnen.

Men de hadde altså ei kjempefin skilpadde med glitter der som jeg godt kunne tenkt meg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg