Alle gode ting er 3!

Og nå er det altså på en måte tredje gang denne bloggen, eller i alle fall bloggingen, har gjenoppstått. Behovet for å skrive har vært der hele tiden. Eller behovet for å meddele seg, egentlig. Om både dette og hint. Både om det jeg tror jeg har greie på, det jeg vet jeg ikke kan noe om og rett og slett om innfall som kommer rekende. Som tidligere nevn så kan disse innfallene ofte komme over meg når jeg er ute og på en eller annen form for tur.

Nå er det altså blogg som gjelder. Versjon 3. Siden varig sykdom gjør at undertegnede befinner seg relativt langt fra folk mye av tida så blir det skriftlige viktigere enn noen gang. Jeg har jo stort sett kun småbrukeren å øse mitt muntlige bidrag ut over. Og han har jo mer enn en gang skrudd opp lyden på tv-en for å overdøve sin bedre halvdel og få med seg et program. Og jeg har nå fattet at når han har øretelefoner på og jeg tror han hører på musikk eller podcast eller whatever…jo da er det nok en ørliten mulighet for at han bare har dem på. Uten lyd! Naiv er jeg også.

Så her er da blogg versjon 3. Terapi både for meg og småbrukeren går jeg ut i fra. Jeg har kategorisert innleggene fra den gamle heidisspace-bloggen etter beste evne. Så nå finnes de både kronologisk og under kategorier. Tittelen på kategoriene bærer selvfølgelig preg av hvordan det ser ut inni mitt hode, så lykke til med å finne fram.

Siden bloggen eksisterer hovedsakelig for å finne en motivasjon til å skrive ned noe av det som foregår i topplokket, for ventilasjon og for å ha en for meg meningsfull syssel når kroppen må holdes i ro, så er jeg bare glad for å skrive. Men jeg innrømmer glatt at det er moro når jeg opplever at noen leser. Vi vil alle bli sett og hørt, og i min streven etter å ikke være komplett usynlig her jeg går med min varige sykdom, syns jeg det er artig med lesere. Da er det stas for en halvgammal wannabeblogger som meg, som hverken er på tv, har en tydelig temablogg, er nevneverdig opptatt av sminke og klær og på ingen måte er i stand til å ha en bakeblogg, allikevel to dager på rad klarer å skrive meg inn på topplista! Riktignok på 51.- og 76.-plass. Siden det kun er de 100 med flest lesere som vises, kan det for alt det jeg vet være kun 101 deltakere… Men læll a gut! Det holder for meg! Så fortsett å les, plutselig så klarer jeg kanskje å trøkke ut noe som du syns er stas. Kommenterer du så får jeg antakelig sjokk, men jeg tipper jeg kommer til å svare når jeg bare får summet meg!

Herved postes det tredje innlegget under navnet friluftsheidi. Jeg lar det stå til. Alle gode ting er 3.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg