Aaarrghhhhh – for en septemberglede!

Septembergleder kan være så mangt. Akkurat denne skulle jeg så fryktelig gjerne vært foruten. Det ser ut til at det blir verre og verre for hvert år, noe min egen blogg også forteller meg fra denne tida i fjor:

Jeg får panikk.

På min lille skogstur i dag plukket jeg av meg et av de der svina igjen. Det vil si jeg måtte gjøre det minst 3 ganger. Han ga seg ikke så lett, nemlig. Etter å ha fullført turen, ordna jeg litt husarbeid og spiste lunsj. Alt vel. Dusj og hårvask ble unnagjort og det våte håret ble pakket inn i håndkle på turbanvis mens jeg tørket kroppen og fikk på meg klær. Som vanlig.

Til slutt skulle turbanen av. Da dukket denne opp:

Hjortelus i håndkle. Type ren.

Den er da vasket med shampoo, satt inn med balsam og frottert og pakket inn. Veldig bortkastet vil jeg påstå. For nå er den nemlig skylt ned i vasken med glovarmt vann. Hadde jeg hatt klorin for hånden hadde den nok fått følge av en skvett. Det er dyrevelferden sin det, tenker jeg. Erfaring tilsier derimot at jeg ikke bør bli overrasket om den har krøpet opp igjen og sitter i vasken når jeg kommer på badet neste gang…

Også jeg som var så fornøyd med meg selv og valget av tur i dag…jaja, det får jeg skrive mer om i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg