Å henge seg….

Å henge seg….

opp mellom to trær og ta ei pause fra verden har blitt en kjær hobby og en nødvendighet for meg. Jeg får fokusert tankene og «vasket» hodet på innsida på en måte som gjør meg i stand til å møte hverdagen igjen etterpå. 

Hans Børli beskrev det slik:

Livet
Av og til er jeg nødt om
å ta livet mitt med på
en aldri så liten luftetur.

Jeg pakker sekken, rusler over åkeren og ned i skogen. Fordi jeg vil og fordi jeg kan og fordi hodet har akutt behov for pause fra verden. Jeg regner ikke med å møte noen (i alle fall ingen tobeint) det neste halve døgnet og lar verden og virus gå sin gang. En kveld med bål, kakao i koppen og sjokolade innen passe avstand er helt på sin plass og anbefales på det sterkeste for de som kan og vil. 

Høres i morgen!

Solnedgang, bål og hengekøye.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg