3 ting å la være.

3 ting jeg ikke nødvendigvis må gjøre på en tirsdag kan for eksempel være:

  1. Gå ut. Bløt snø og vind klasket på ruta da jeg sto opp i dag sånn passe tidlig. Ofte tar jeg det været jeg får og går ut allikevel. Men i dag har jeg ikke vært lenger enn på trappa. I tøfler. Bare for å koste de fire trinnene. Jeg gikk ikke lenger.
  2. Dra på jobb. Hverdagen inneholder skremmende lite inntektsgivende arbeid for tida. Det er nok like greit når det er behov for hvile etter å ha ryddet ut av oppvaskmaskina…
  3. Snakke med folk. Den eneste jeg har snakket med de siste døgnene er småbrukeren. Jeg har kommunisert med noen få på sms, blogg og mail. Og jeg har hatt kommunikasjon med kreftregisteret i dag. Blant annet svart på «må du sette deg ned eller legge deg og hvile i løpet av dagen?» … gjett a!!!! Ellers har jeg ikke snakket med noen. Det lurte de forresten ikke på.

I morgen blir det andre boller. Jeg har planer om å gå ut, dra på jobb og snakke med folk. Både der og etterpå hos fysioterapeuten som prøver å drenere dette lite samarbeidsvillige høyrebeinet mitt for lymfevæske. Og det jeg ikke gjør i dag fører forhåpentligvis til at jeg får gjennomført det som står på planen i morgen.

Så da får jeg la være da! Å gjøre noe. I alle fall på en tirsdag som kommer før en onsdag med avtaler som skal gjennomføres.

Jeg trenger ikke ta nye bilder hver dag heller. Det finnes i grunn alltid noen i arkivet. Og om de passer til innlegget er vel ikke så farlig alltid?
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg