3 mandagsgleder :-)

Denne mandagen hadde startvansker. Det er ikke til å legge under en stol. Over fire timer på en stol på et informasjonsmøte i går kveld gjorde sitt til det. Både kropp og hue skriker om hjelp og trenger laaaang restitusjon for at jeg skal bli “folk” igjen etter slikt noe.

Men mandagen har blitt brukt til akkurat det. Tre av mine mandagsgleder som jeg regner med bidrar til restitusjon er:

  1. Dobbelttrening – både intervaller på elipsemaskin hjemme og bevegelighetstrening på Frisklivssentralen er gjennomført. Tommelopp!
  2. Haugen med bibliotekbøker er fornyet med hele fire nye titler. Jeg bestiller, biblioteket gir beskjed når jeg kan hente! Genialt!
  3. Sofaen er god på en mandag også! Og ekstra god på mandager med startvansker! Ogtakkfordet!

Resten av uka er staket ut og gleder blir det flere av 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg