3 for 2.

Allerede nå, tidlig på ettermiddagen, kan jeg skrive om fredagsgleder. 3 stykker:

Den største er gleden over å kunne delta så vidt i livet på jobb. Og tilfredsstillelsen i å kunne gjøre noe godt i den tida jeg er til stede. I dag ble det lesestund i hengekøya i skogen. Noen ville lese om Albert Åberg mens andre ville høre «bæsjeboka» både en og to ganger. Det går forresten minst en voksen og fire barn i ei køye. Hvis intimsonene ikke er for bastante. For da begynner det faktisk å bli litt fullt.

Smellkysset jeg fikk fra en av kompisene da jeg skulle gå hjem burde forresten ha kommet med håndkle. Såpass fuktig var det. Men vi som driver i bransjen er rutinerte og klarer oss godt med håndbaken. Såpass snerpete var jeg riktignok at den siste «hadekosen» måtte bli i panna. «Koseren» var ellers rimelig marinert i skinkeost, så der ble det ikke noe smellkyss. Men en fredagsglede kan det jo kalles.

På vei tilbake fra skogen passerte jeg barnehagens lekeplass og de ferskeste barna der i barnehagen. De har fire bein og breeeeeker. De lurte på om jeg hadde noe å gi dem. I det minste litt oppmerksomhet! Det er klart de fikk det.

Så dermed ble det tre fredagsgleder før formiddagen var over. Det ble kun to bilder. Tre for to, da. God helg!

Lykken kan være ei stille stund i køya med kompis og bok.
Oppmerksomhetssøkerne.

 

6 kommentarer
    1. Unger er bare herlige 🙂 Jeg vil heller ikke ha snørr og skinkeost-koser 😀 Men koselige tanker bak 😀 Så bra du hadde så fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg