Nå mangler bare sextrusa!

Frøken lettbent har nå blitt enda mer «lett i beina så a ikke kan stå stille». Ødemer etter fjerning av lymfe med kreftceller behandles nå med blant annet bandasjer. Etter hvert så kommer mer permanent daglig kompresjon visstnok. Men først intensivbehandling. Så nå mangler jeg vel bare «sextrusa» så er helga reddet?

Og til dere som tror jeg tuller og slett ikke eier noe slikt plagg. Dere har rett, men dere tar feil. Navnet fikk trusa under en uteovernatting med ei god venninne. Hun ble ikke videre imponert over undertegnedes rosa, litt sidrompa ullboxer, nemlig. Det var hun som lurte på om jeg hadde hatt på meg «sextrusa». Og det var til og med før hun så den i kombinasjon med den matchende ullbh-en. Men nå er det sånn at ved uteovernattinger på annet enn varme midtsommerdager så er ull på skinka og nærliggende områder helt nødvendig. Nødvendig for å holde både rompa og dalstroka innafor gode og varme gjennom natta. Ull.

Jeg tror den trusa i kombinasjon med lymfedrenasje-bandasjering blir helt uimotståelig. Og med bandasje og rosa «sextruse» så er det vel bare å glede seg til resten av fredda’n?

4 kommentarer
    1. Dette er helt tippp toppers det! Bandasje og sex-truse 😀 hihihi fargen på trusa er jo max 🙂

      Kos deg inn i adventshelgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg