Løven, heksa og klesskapet.

Jeg gikk og la meg som meg selv. Tror jeg. I alle fall som nattas utgave. Litt sånn, jeg er ikke så veldig trøtt akkurat nå, men jeg tror det er lurt å ta kvelden. Eller natta. Eller morra’n, om du vil. Klokka var 02.21.

Jeg bikket i en krok, putta inn ørepropper og lukket øya. Og slo dem ikke opp igjen før det var lyst. Og da var jeg i Narnia. Løven har jeg ikke sett noe til. Men klesskapet har jeg sovet i. Og jeg lurer på om jeg så heksa i speilet på badet i sta. Foreløpig er jeg alene her. Gleder meg til å møte Aslan👍

Meg, før forhekselsen. 
Klesskapet. 

 

2 kommentarer
      1. Fest, så definitivt🙂Ikke sovnet i klesskapet altså, mer et slikt multifunksjonsrom tror jeg: kombinert kott, gjesterom og walk-in-closet, evt. klesskap😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg