Julevask à la friluftsheidi.

Folkens! Jeg kan nå melde om at jeg har støvsugd bestikkskuffen, så nå blir det jul! Og julevasken her i huset er offisielt ferdig. Det vil si at Reidar fortsatt er i virksomhet innimellom. Han er godt i gang og skal ta resten, har ledelsen bestemt. Sånn er det med den saken. Delegering og ansvarsfordeling er tingen.

Og siden jeg heller ikke i år skal feire jul hverken inne i kjøkkenskap eller klesskap eller i taket over sofaen, så ser jeg ingen grunn til å vaske der. Ikke ser jeg noe møkk der heller. I morgen tar jeg inn grana, så da lukter det godt uansett om grønnsåpe er brukt eller ikke. Skulle jeg få på så mye lys at jeg finner noe spindelvev, så vurderer jeg seriøst å slenge en neve glitter i riktig retning. Det bør gi god effekt!

Og så lenge bestikkskuffen er ferdig støvsugd, så er jeg i grunn veldig godt i rute!

Reidar er på saken:

4 kommentarer
    1. Hahaha Reidar ordner opp 😀
      Og bestikk-skuffen…. nja den tar jeg litt av og til og tenker at den får bare være 😀
      Lag deg en fin tirsdag 🙂

      1. Reidar er bra. Han etterfølger både Arne og Gunvald. De to kunne ikke moppe. Det kan Reidar👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg