#jegharståttopp (i motsetning til andre!)

Men i dag holdt det hardt! Og det varte bare i korte stunder. Selv om jeg havnet på sofaen igjen i ettermiddag så var jeg ikke så fullstendig i koma som han her:

Å ligge på sofaen med vinduet oppe er også et slags friluftsliv, sa Knut Borge. Må innrømme at vi har hatt vinduet lukket i dag, altså.

Først ville han ikke stå opp før 10.45 eller der omkring, og nå har han holdt seg på pleddet i sofaen siden klokka 15.00. Han er jo verre enn meg!

Snart er det kvelden – det blir spennende å se hvor mye av morgendagen både han og jeg vil sove bort. Og om det blir med dyne eller pledd 😊

Å nei, må jeg stå opp nå?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg