I slekt med fetter Anton?

Noen ganger har jeg mer flaks enn jeg fortjener, tror jeg. Nå vil jeg ikke påstå at jeg er av den spesielt heldige typen. Ikke akkurat fetter Anton, for å si det sånn. Men enkelte ganger slår altså flaksen inn her i gården også.

I dag gjorde den det! Til de grader.

Se på dette:

Det rosa feltet til venstre, er kun en skygge. Flaks! Synderen er like strålende rød!

Her har altså en helt vanlig hvitvask fått en blindpassasjer. Og for sikkerhets skyld så besto den blindpassasjeren av en sokk. Av typen ekstremt knall rød! I ull. Som definitivt ikke har noe i hvitvasken å gjøre.

Når da både hvite trøyer, sokker og ikke minst karatedrakter som utvilsomt skal være absolutt komplett og fullstendig hvite fortsatt er det etter en god runde i vaskemaskina sammen med denne ulykksalige sokken, ja da tror jeg trygt vi kan snakke om flaks! Det var vel et bittelite restlager for 2020 som skulle brukes opp. Og nå er den garantert oppbrukt. Det var det.

Så alle planer om ekstremsport eller usikre stunt legges dermed på is for resten av dette året! Bare å beklage…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg